Preguntes freqüents

  • Necessito ajuda Puc parlar amb algú de botiga keto per preguntar-vos alguna cosa sobre algun producte?

Sempre que vulguis. El nostre equip d'Atenció al Client estarà encantat d'atendre't.

Per mail a info@tiendaketo.es

Per telèfon/ wsp al 685782068

Per RRSS (Facebook, Instagram o Messenger)

Per si us serveix d'ajuda, aquí us presentem les preguntes més freqüents:

  • Quan costa l'enviament?

L'enviament és gratuït a península i Canàries si la teva compra és superior a 45€. Si la tramesa és de 4,95 euros.

Si compres des de les Balears, l'enviament és de 11€, però gratuït si supera els 85€.

  • On feu enviaments?

Fem enviaments a tot Espanya peninsular, Illes Balears i Illes Canàries.

  • Envien productes a les Canàries?

Sí, fem enviaments a Canàries si compres des de canariasprime.com

  • Feu enviaments internacionals?

Ara com ara, no. Des de la nostra botiga on line, enviem a qualsevol adreça d'Espanya peninsular, Illes Balears i Canàries.

Si vols que t'enviem una comanda a algun altre país, contacta amb el nostre equip d' Atenció al Client perquè et puguem donar més informació.

  • He fet la meva comanda correctament?

De vegades, els correus electrònics de confirmació de comanda van directament a la carpeta de SPAM del teu correu. Si no heu rebut cap correu electrònic d'acceptació de la comanda a la safata d'entrada, si us plau, revisa la carpeta de correu no desitjat.

La forma més ràpida de verificar si la teva comanda està feta correctament és anar a la pestanya Ingressar a la botiga on line. Allí entres les teves dades i t'apareixerà tota la informació de les teves comandes.

  • En quins casos es poden tornar els productes?

En cas que l'envàs arribi trencat, ens ho comuniques per mail a info@tiendaketo.es . Et demanarem una foto i iniciem el procés de devolució de l'import corresponent. Un cop rebut, en un termini de 48 h et reemborsem l'import que vas pagar pel producte.

  • Quan triga a arribar el producte?

En general, el temps de lliurament de la teva comanda amb adreça a Espanya Peninsular i Illes Balears és d'1 a 4 dies feiners des del moment de la compra. A les Canàries tenim un període de lliurament de 21 dies laborals.

Si fas la teva comanda abans de les 14h, el preparar-me aquest mateix dia i sortirà el següent dia laboral . Un cop llest, i el temps de trànsit aproximat és de 1 a 4 dies laborables. Rebràs un correu electrònic amb un número de seguiment i amb l'estat actual de la comanda.

Pots fer una comanda express, perquè t'arribi en 24-48 hores, amb un cost de 9,90€

  • La meva comanda ja s'ha enviat, però no ho he rebut

El termini de lliurament per rebre una comanda des del moment en què ha sortit de les nostres instal·lacions és de 1 a 4 dies laborables per a Espanya peninsular i Illes Balears . Podeu seguir l'estat de la vostra comanda amb la referència d'enviament que trobareu a la pestanya Ingressar a la botiga on line. Allí entres les teves dades i t'apareixerà tota la informació de les teves comandes.

Si hi ha algun problema en l'enviament de la teva comanda, si us plau, contacta amb el nostre equip d' Atenció al client perquè et puguem ajudar.

  • Què faig si he rebut productes erronis o falta algun producte a la meva comanda?

Preparem amb cura cadascuna de les comandes perquè ho rebis sense cap error i tal com ho has demanat.

Tot i així, si en obrir la teva comanda veus que alguna cosa no coincideix amb la factura de compra, et demanem disculpes! i si us plau, contacta amb el nostre equip d' Atenció al client perquè el puguem solucionar el més aviat possible. Per revisar la factura de la vostra comanda, la trobareu a l'email de confirmació de la comanda oa l'apartat del vostre compte d'usuari.

Si us falta algun producte, us farem la devolució dels diners d'aquest producte que heu pagat i no us heu arribat.

  • Puc tornar els productes que he demanat?

Sempre podeu fer la devolució dels productes, en un termini de 14 dies a partir de rebre'ls. Et farem la devolució de l'import de la comanda i et demanarem que ens ho enviïs a la nostra adreça. L'import de l'enviament va per compte del client.